Sunday 13 September 2009

Apakah salah jika aku menyinta

Argghhhhh tensennyeeeee!!!! Bilik sy tgh bersepah gile tahap x senonoh mmg malu sgt ah nak buat bini! Bukan mmg slalu camtu ke? Ah senyap ah korang! hahaha gambar tidak mungkin dipaparkan bg menjage hati bakal boypren n bakal mak mertua ;p operasi kemas bilik kini bermula!! All i need is another wardrobe, a new set of drawers, katil baru, langsir baru n I would b happy :D My mum is not too happy though, in her words 'Klong nak tinggal kat umah ni lame lagi ke?' ok such a suttle way to tanye 'won't u b getting married n live elsewhere anytime soon?' haha urmmm haha.

Have you ever heard a song and feel like it describes u to a precise tee? Macam if u were to enter a room full of ppl ke opis ke shopping mall ke lrt ke majles kawen ke mahupun umah org lain, seraya anda menjejakkan kaki anda di depan pintu u could imagine that particular song playing in the background? Kire lagu tema la ni.....haha baeklah nak sambung kemas bilik seblum ilang mood.

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

5 comments:

  1. ok liza, im glad the title was just a song.
    :P

    ReplyDelete
  2. haha ko ingat aku nak emo2 meluahkan perasaan kat blog ke hape..hihi ;p

    ReplyDelete
  3. sape lelaki yg mcm ariel peterpan ngan penyanyi matta??aku kenal sorang je mamat yg rope gitu eh....

    ReplyDelete
  4. anon, malangnye x wujud lelaki itu dlm idop sy, anda kenal? sile rekemen :P

    ReplyDelete